REUNIÓ EXECUTIVA DE LA RUTA DEL CISTER
Dimecres 13 de novembre, ha tingut lloc la comissió executiva de La Ruta del Cister al Consell Comarcal de la Conca de Barberà, a Montblanc. 
Hi han participat els presidents, consellers de turisme, gerents i tècniques de turisme de l’Alt Camp, la Conca de Barberà i l’Urgell  per tal de treballar conjuntament per a la promoció del territori Cister i difondre els recursos turístics i patrimonials. 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes