Viatge de premsa per a descobrir el torró d'Agramunt
El 20 d’octubre ha tingut lloc el viatge de premsa del tour operador brasiler Paolo Machado de  l’empresa Food Safaris per tal de descobrir els productes agroalimentaris de la província de Lleida.
A l’Urgell, ha visitat el taller de Torrons Fèlix d’Agramunt  on han descobert el procés de fabricació del torró amb Indicació Geogràfica Protegida,  de mans de Zoe Valero. Han comptat amb la  influencer Alina Riscado on han gravat un reportatge per a l’empresa Hey ho! Globo Media TV.
Hi ha participat també ,  la consellera de Turisme, Fires i Consum del Consell Comarcal de l’Urgell, Gràcia Auró.
Aquest  bloctrip ha estat organitzat pel  Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Ara Lleida i ha comptat amb la col·laboració del Consell Comarcal de l’Urgell i l’empresa Torrons Fèlix. 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp