Concurs de fotografia L'Urgell, un passeig entre ametllers, fins el 17 de març
La floració dels ametllers de l'Urgell és màgica i des de l'àrea de Turisme de l'Urgell hem organitzat un Concurs per captar les millors imatges de la floració dels ametllers de l'Urgell. 

​? Si ets un apassionat de la fotografia et portem el Concurs de la floració 2025: L'Urgell, un passeig entre ametllers.
És molt fàcil participar, només has de penjar una fotografia dels ametllers florits de l'Urgell.
1. Utilitza el hashtag #ametllersurgell25
2. Etiqueta a @turismeurgell
3️. Segueix a @turismeurgell

El premi és un lot de productes de proximitat de l'Urgell. 

La data límit per participar és el 17 de març.

Anunciarem el guanyador/a d'Instagram i de Facebook el 21 de març.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes