Distància: 10,800 Km
Temps: 2 h 40 min a peu
Desnivell: + 40 m

Recorregut molt pla, majoritàriament per entre arbres fruiters, travessant dos cops el canal d’Urgell i visitant la vila d’Anglesola. Hi ha un tram del Camí de Sant Jaume que travessa la població i continua en direcció cap a Lleida.

Km 0 Anglesola. Comencem a l’avinguda de Catalunya en direcció al Museu del Carro de Pagès.
0,370 Prop d’uns xalets, deixem la ctra. de l’Estació i anem a la dreta pel camí de les Cases de Barbens, al principi asfaltat. Aquest tram coincideix amb el sender de la Baronia de Bellpuig (PR-C 64) i amb el Camí de Sant Jaume (fletxes grogues).
2,850 Pont per damunt del canal d’Urgell. El creuem i seguim l’ampla pista.
3,150 Embassament de la Plana. Bifurcació, anem a la dreta tot deixant les dues rutes esmentades anteriorment. Pal indicador. El camí pren la direcció nord-oest per entremig de fileres d’arbres fruiters.
4,800 Bifurcació abans de Mas Florenç. Anem a la dreta. Pal indicador.
5,600 Cruïlla al costat de les Cases de Barbens, anem primer a la dreta i tot seguit a l’esquerra, vorejant el conjunt de cases rodejades de grans arbres.

6,280 Cruïlla al costat de dos arbres monumentals. Anem a la dreta pel camí de Barbens ara en direcció sud-est tot deixant camins d’entrada als camps de fruiters i seguint sempre el camí ample.
6,950 Bifurcació abans de la Torre Montserrat. Seguim recte.
8,310 Bifurcació amb una pista ampla. Anem a l’esquerra.
8,900 Canal d’Urgell. Travessem el pont i continuem recte. Es pot observar el canvi de cultiu a un costat i altre del canal, un fet constant a la comarca.
10,400 Entrem a Anglesola pel carrer de Ventalada, plaça de la Bassa Vila, carrer de l’Església i carrer Major.
10,800 Retrobament amb l’inici de la ruta, a l’avinguda de Catalunya.