Bona participació a la Caminada sostenible dels Secans de Belianes-Preixana

Bona participació, a la caminada de diumenge 26 per descobrir els Secans de Belianes-Preixana, al terme de Belianes i Bellpuig. 

Aquesta activitat organitzada per l'àrea de turisme del Consell Comarcal i l'Ajuntament de Belianes ha mostrat els paisatges de la zona ZEPA, amb cabanes de volta, caixes niu, terrenys en guaret i el despoblat dels Eixaders .

Agraïm la col·laboració de Pilar López de Ruralejant que ha estat la guia d’aquesta sortida sostenible, per valorar la riquesa natural de l’entorn.

L'Urgell, paisatges rurals únics.
 


Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes