Des de Turisme Urgell s’ha proposat a la parella d’influencers càmpers a Instagram que visiti l’Urgell per descobrir la gastronomia, el patrimoni i els productes locals de la part sud de la comarca.
Per una banda, han visitat Sant Martí de Maldà, admirant la riquesa del barroc de l’església parroquial i han continuat la visita, fins a Maldà on han descobert el projecte Maldant la pedra, amb monumentals escultures de pedra disseminades pel paisatge maldanenc.
A la tarda, han participat a la XXI Trobada de Grups de Recreació Medieval de Ciutadilla on han gaudit de tallers de danses cortesanes, música medieval, pujada de torxes al castell i espectacle d’esgrima entre altres activitats.
Per altra banda, han degustat un tast de vins a l’Olivera de Vallbona de les Monges , han visitat l’Espai Maldanell que mostra la fauna i la flora de l’entorn i han passejat pels carrers i places de Vallbona de les Monges. També han tastat la gastronomia i la cuina de qualitat als restaurants Cal Menut de Belianes i Vallbonacafè de Vallbona de les Monges, i passejat per les poblacions de Guimerà i Verdú.
L’objectiu de la visita d’aquests influencersi és la difusió de l’Urgell a través dels seus blogs i xarxes socials, que tenen milers de seguidors, i que puguin compartir les seves experiències gastronòmiques i culturals, essent prescriptors de l’Urgell, i que puguem guanyar turistes potencials a la comarca, que aposta pel turisme de caravanes i càmpers, alhora que fomenta la difusió de la ruta gastronòmica de l’Urgell, amb la cuina de qualitat amb bons productes locals.
Aquesta actuació ha estat organitzada des de l’Àrea de Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell i ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Lleida.
Per una banda, han visitat Sant Martí de Maldà, admirant la riquesa del barroc de l’església parroquial i han continuat la visita, fins a Maldà on han descobert el projecte Maldant la pedra, amb monumentals escultures de pedra disseminades pel paisatge maldanenc.
A la tarda, han participat a la XXI Trobada de Grups de Recreació Medieval de Ciutadilla on han gaudit de tallers de danses cortesanes, música medieval, pujada de torxes al castell i espectacle d’esgrima entre altres activitats.
Per altra banda, han degustat un tast de vins a l’Olivera de Vallbona de les Monges , han visitat l’Espai Maldanell que mostra la fauna i la flora de l’entorn i han passejat pels carrers i places de Vallbona de les Monges. També han tastat la gastronomia i la cuina de qualitat als restaurants Cal Menut de Belianes i Vallbonacafè de Vallbona de les Monges, i passejat per les poblacions de Guimerà i Verdú.
L’objectiu de la visita d’aquests influencersi és la difusió de l’Urgell a través dels seus blogs i xarxes socials, que tenen milers de seguidors, i que puguin compartir les seves experiències gastronòmiques i culturals, essent prescriptors de l’Urgell, i que puguem guanyar turistes potencials a la comarca, que aposta pel turisme de caravanes i càmpers, alhora que fomenta la difusió de la ruta gastronòmica de l’Urgell, amb la cuina de qualitat amb bons productes locals.
Aquesta actuació ha estat organitzada des de l’Àrea de Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell i ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Lleida.